iemand ervaring met permanente make-up?

ik wil een zwart lijntje laten tatoeëren rondom mijn ogen. waar moet ik op letten, rekening mee houden, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (4)

ja ik heb ze en ik vind het ideaal!! ben echt super enthousiast. ja waar moet je rekening mee houden, meestal ga je twee keer, de eerste keer worden de lijntjes gezet en de tweede keer worden ze wat dikker ingekleurd.
Als het goed is zet degene die de lijntjes zet eerst je ogen aan met potlood om te bepalen hoever je de lijntjes wil hebben, hoe dik enz.

Ik vond het de tweede keer wat pijnlijker als de eerste maar ze gebruiken verdovende zalf en als het te pijnlijk wordt kunnen ze gewoon wat meer zalf gebruiken.

succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou ze in eerste instantie niet te dik aan laten zetten, dat kan altijd nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb permanente wenkbrauwen en een eyeliner lijntje boven mijn ogen.
Je moet er rekening mee houden dat het ECHT PERMANENT is en dat je het niet weer weg kan poetsen.
Ik heb het al meer dan 10 jaar en nooit geen spijt gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene die de make-up zet tekent eerst de lijntjes zoals jij ze wil hebben.En deze zal als het goed is ook daar een oordeel over vellen,want deze hebben er een goede kijk naar.Houd rekening met de kleur lichte kleur kan naderhand wel donkerder gemaakt worden maar andersom niet.De behandeling is als alles goed gaat twee keer en soms drie keer. Men kan inderdaad een verdovend zalfje gebruiken,maar men kan ook een verdoving aan de inkt toevoegen.Na de tatoeage is het vooral belangrijk om twee maal daags een dun laag zuurvrije vaseline aanbrengen.Ga er vooral niet aan de korst peuteren want dan komt de inkt weer naar buiten en dan lijkt het alsof men een stuk heeft overgeslagen.
De tweede behandeling na twee weken of meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ook, en ik zou het zo weer doen, ben er erg tevreden mee. Het niet peuteren aan de korstjes is heel belangrijk dus idd insmeren met vaseline (krijg je erbij). Maar nu mijn tip. Ga er niet heen als je snel ongesteld moet worden of bent. In mijn geval was de tweede keer tatoeeren veel pijnlijker, en de dame die de tatoeage heeft gezet vroeg aan me of ik ongesteld was of moest worden omdat ze dat in de praktijk veel vaker zag dat je dan veel gevoeliger bent voor pijn.
Of het wetenschappelijk klopt weet ik niet, maar in mijn geval klopte het wel.