Waar kun je stoffen boekenleggers kopen?

Ben al langs een paar boekenwinkels langs geweest. Maar daar hebben ze alleen magnetische boekenleggers. Maar dat zoek ik dus niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (5)

Probeer het eens bij, schrik niet, een bejaardentehuis. De dames daar willen zich nog al graag bezondigen aan allerlei soorten huisvlijt, die dan voor het goede doel tegen een uitermate zacht prijsje worden verkocht.
Dikke kans, dat je daar slaagt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens bij een winkel met Chinese spulletjes. Of bij de Woonstore, daar heb ik (wel al een tijd geleden) een stoffen boekenlegger met een hoofdje en voetjes gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is vrij eenvoudig zelf te maken. Maar wil je toch kopen, dan kan je bijvoorbeeld hier terecht: http://www.kuuscouture.nl/boekenleggers
Amadea
11 jaar geleden
Bij de Wereldwinkel verkopen ze ze ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via marktplaats.nl kan je oa geweven oosterse boekenleggers kopen. Zie link 1

Via balluca.nl kan je blanco stoffen boekenleggers kopen die je zelf kan bewerken. Zie link 2

Ook via onafantje.nl kan je stoffen boekenleggers bestellen. Zie link 3.
Voor de boekenleggers moet je bijna helemaal tot beneden scrollen.
Zie bestelnummers:
IMG_8565
IMG_8566

Liefs, Succes en Big Smile van me