Kan ik met een boekenbon van blz een bmx magazine bestellen?

Ik heb 3 boekenbonnen van blz (2 van 5 euro en 1 van 10 euro).
Er is een engels tijdschrift dat ride bmx heet, deze zijn niet in nederlandse winkels tekoop.
Kan ik met deze boekenbonnen een ride bmx tijdschrift bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Als een boekenwinkel die boekenbonnen accepteert (de meeste) dat tijdschrift bij de uitgever voor je wil bestellen: ja. Anders niet.

"Boekenbonnen kunt u kopen en inleveren bij boekhandels die Pluslid zijn van de Koninklijke Boekverkopersbond. Dat zijn vrijwel alle boekhandels in Nederland. Deze boekhandels bieden een bestelservice als het door u gewenste boek niet in voorraad is. Klik op 'zoek boekhandel' om een boekhandel bij u in de buurt te vinden. Weet u nog niet welk boek u wilt aanschaffen met uw Boekenbon? Kijk dan op www.literatuurplein.nl, dé boekendatabase van Nederland."