Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er met de airmiles die je op je airmiles-pasje hebt opgespaard door het kopen van een product, als je het product retourneert?

Bij sommige winkels kun je je airmiles-pas laten scannen. 10% Van het bedrag dat je hebt gekocht aan producten, komt in airmiles op je pasje te staan, en dat kun je (volgens mij alleen bij speciale acties) uitgeven.

Wat gebeurt er nou met de airmiles wanneer je producten retourneert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dan worden deze airmiles weer afgeboekt. op de kassabon, die je moet tonen, als je een product terugbrengt, staat je airmilesnummer geprint. op veel moderne kassabonnen staat zelfs een streepjescode, waardoor het te retourneren product en de airmilescode direct is in te scannen. afboeken van de miles is dan een zeer simpele handeling.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.vd.nl/contents/Klantenservice_VG_AirMiles#airmilesretourneren
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
juist, dank je voor de ondersteunende link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yup, ik vond het wel een interessante vraag en ging eens kijken of er nog uitzonderingen ofzo waren en toen vond ik toch die link.... kon ik hem er net zo goed even bijzetten ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding