hoe kom je aan die scherpe stekkeltjes op je hals......ze zeggen dat het een soort wratjes zijn van parfum.......hoe kom je ervan af.......

vooral lastig met gebreide kleding/sjaal/das

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel natuurlijk stekeltjes...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Komt niet van parfum. De dokter noemt het ouderdomswratjes. Ze zien eruit als steeltjes. De dokter bindt ze af met een touwtje en snijdt ze er dan af. Meestal is dat niet gevoelig en bloeden ze niet eens. Een enkele keer is wel een beetje gevoelig en bloeden ze minimaal. Niets om tegenop te zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een scrub kopen en je gezicht en hals licht inmasseren. Of met een scrubwashandje niet te hard boenen, hierdoor kunnen ze ook opgegeven moment verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij klinkt het vreemd in de oren. Ik zou langs de dokter gaan. Hij/zij kan je precies vertellen hoe het komt en hoe je er vanaf komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn van die kleine wratjes die spontaan ontstaan en weer weggaan, maar stekeling aanvullen. Maar inderdaad de huisarts kan ook.
Misschien is het wel n allergie voor n bepaalde stof ( bv wol) kzou ff n bezoekje aan je arts brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn een soort steelwratjes. Ik ben er een hoop kwijt geraakt door aan te stippen met Thuja van A. Vogel. Wel een tijdje volhouden, maar op den duur geven ze de geest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van parfum komen.