Waar zijn deze cadeaustrikjes/bloemen nog te koop? Zie foto.

Ik kocht deze altijd bij Ikea verpakt per 50 St, verschillende groottes. Maar ze zijn uit de roulatie. Aan de achterkant zit een klein plakstripje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zie je tegenwoordig in heel veel winkels hoor.. Ik zag ze laatst nog in een knutselwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je ziet ze samen verpakt met cadeaulint. Maar dat hoef ik niet. En dan er maar een paar strikjes bij. Ik wil graag een verpakking waar er ongeveer 50 inzitten.

Antwoorden (4)

Hoi,

Bij de HEMA zijn ze ook te koop, helaas niet per zoveel tegelijk, maar ze zijn er wel!

Waarschijnlijk kun je ze ook bij de Xenos kopen, de Action wellicht ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze kopen bij Paardekooper... Meerdere maten, dozen van 100 stuks en 50 stuks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, dat is wat ik zo zocht!
Wibra
Kruitvat af en toe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb ze laatst daar gekocht in een potje .
Roze en blauwe met een paar lintjes
Bij boekhandels zie ik ze nog vaak liggen.