boodschappen thuis laten bezorgen in lelystad. Welke supermarkt doet dit?(woonwijk Punter)

Is er een supermarkt die dit doet(de Boni schijnt het te doen, maar staat er op de site NIET tussen. En gezien mijn situatie kan ik komende week ECHT de deur niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag buren en kennissen en als zij niet kunnen of ze iemand weten die wel kan helpen. Winkels zijn 's avonds open en veel mensen kunnen dan wel helpen. Misschien kun je ook gewoon vandaag boodschappen doen? Verder kan het een actie van die boniwinkel zijn die niet op de algemene site staat: daar kun je ze voor bellen.

Het beste antwoord

Ik heb goed nieuws voor je, want Boni bezorgt ook in jouw wijk! Heb het net gecheckt op http://www.bonisupermarkt.nl/webwinkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb ik iets verkeerd gedaan:) thanks!! ben ik gered:) xx

Andere antwoorden (1)

U kunt op de site van AH nakijken of in uw wijk bezorging mogelijk is.
(laat u het ons nog even weten?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die geeft dus aan dat ze in mijn wijk niet bezorgen:S terwijl het er pal naast ligt:S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vermeldde u niet in uw vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien de supermarkt zelf niet, maar de Albert (de bezorgservice) van AH wel? Minimumbestelbedrag is dan wel 70 euro, maar voor een week plus eventueel wat voorraad moet je dat wel kunnen halen.