Waar kan ik een website maken die aan mijn eisen voldoet?

Dit zijn ze:

- Eigendomeinnaam (dus geen naam van hun erin)
- Overzichtelijk
- Geen kennis van HTML-nodig
- Sub-pagina's kunnen aanmaken, en daar dan weer sub-pagina's onder kunnen maken.

Zoals hier:

Categorieën en dan een categorie kunnen kiezen

- Webshop, mensen kunnen online kopen, betalen en dat ik het dan kan opsturen.

Ik kan me voorstellen dat dit niet helemaal gratis kan zijn, maar ik wil 1x eenmalig betalen en dan een max van €25,-.

Graag hoor ik het nog!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik raad weebly aan je hebt geen kennis van html nodig je prachtige websites maken metobjecten slepen enz. Het is gratis maar dan zit er wel een naam in maar als je betaald zoals jij heb aangegeven dan heb je gewoon je eigen naam
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben er nu mee begonnen en ga kijken of ik het echt aan mijn eisen kan laten voldoen.

Andere antwoorden (2)

Huur een domein via een hosting service, en upload een standaard webshop content management systeem. Die huur is niet gratis, maar niet duur per jaar; die content kun je gratis hebben (zie de links voor wat voorbeelden).
Je zal evengoed een poosje nodig hebben om de boel onder de knie te krijgen, maar dat is onvermijdelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit nooit gedaan, maar je zou misschien een Google Site kunnen maken en die met behulp van domain name mapping via een eigen domeinnaam toegankelijk maken. Die domeinnaam moet je wel (voor een klein bedrag) registreren bij een provider, waarbij je dan ook de mogelijkheid moet bestaan om de aanpassingen aan de dns instellingen te doen die nodig zijn voor domain name mapping.

Er is een app "Google Marketplace" die bedoeld is om in je Google site een web shop te hebben. Betaling via iDeal zit er in zo'n geval waarschijnlijk niet in (wel paypal / creditcard).

Andere opties zijn : Een kant-en-klaar pakket voor een webwinkel bij Strato bestellen of een hostingpakket zoeken waarbij je gemakkelijk software (o.a. voor een webshop) kan installeren (m.b.v. Installatron of Softaculous, plugins die gemakkelijke installatie van diverse webapplicaties mogelijk maken) .