Waar koop ik online een debit card?

Ik wil online veilig aankopen kunnen doen maar heb geen creditcard.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wellicht is de Neteller creditcard wat dan voor je. Dat is een prepaid creditcard; met Ideal waardeer je de kaart op en kun je vervolgens met de creditcard, betalingen doen.

Ik heb hem zelf ook voor met name de buitenlandse betalingen, maar ik vond hem ook makkelijk als back up op vakantie in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat een Mister RolfCard is wat je bedoeld. Dit is een digitale visa creditcard met prepaid tegoed. Je kunt hier overal online mee betalen waar visa wordt geaccepteerd. Aanschaf is erg voordelig en je ontvangt de Card direct per e-mail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neteller is hetzelfde, alleen dan van Mastercard.