Is labeldiscounter.com betrouwbaar?

Ik wil dymo labels kopen. Maar als ik die prijzen daar zie lijkt het bijna te mooi om waar te zijn. Iemand ervaring?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja! Heb ze laatst besteld voor m'n bedrijf en inderdaad veel goedkoper dan andere aanbieders.

Ja, ik ken de eigenaar. Een erg betrouwbare partij.

Dymo is gewoon belachelijk duur, dus ik denk dat dit wel klopt.

Er zijn bepaalde (ehm.. ) groepen die hun logo laten zien op een site. Hieraan kun je zien of het betrouwbaar is. In dit geval staat er een logo van ; 'ogone' Je kan ook nog even bij de bron kijken. Toegevoegd na 1 minuut: Bij bron 2 staat informatie over 'ogone'. Op labeldiscounter staat het volgende: De transacties die worden verricht op LabelDiscounter.com, worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met LabelDiscounter.com en/of uw bank worden geregeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100