Waar kan ik gaatjes laten schieten? ik woon in Oost-Vlaanderen in Beveren?

Ik wil gaatjes laten schieten, maar waar kan ik het doen? ja, in een juwelier maar welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedere juwelier kan dat, dus kies maar uit...

Antwoorden (2)

Ga gewoon naar de juwelier bij jou in je woonplaats, vertel hem dat je gaatjes wilt.
Dan pakt hij een tang en schiet er knopjes in.
Deze moet je een paar weken inhouden en daarna kun je elke oorbel in die je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is ook bij jou juwelier! Ik denk dat alle juweliers wel gaatjes kunnen schieten. Als ze geschoten zijn moet je een paar weken sfeerknopjes in. Later kun je alle oorbellen in.