Kan ik op de website van selexyz betalen met een boekenbon?

Ik heb een boekenbon van de boekenwinkel selexyz. Er zit ook een kaartje bij met een code voor een gratis verzending, die bij het bestellen in te vullen is achter 'Heeft u een kortingscode?'
Maar ik zie geen vakje waar ik de code van mijn boekenbon in kan vullen... Is het wel mogelijk om met de boekenbon te betalen?

Toegevoegd na 18 minuten:
iemand??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om kortingscode in te voeren ?
Soms zie je daarna pas optie voor betalingswijze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, heb ik geprobeerd. Maar er is dan alleen de optie om met een kortingskaart te betalen, niet met een bon..

Het beste antwoord

Hoi,

Ik heb site selexyz even zelf geladen en zelfs zonder er een account te hebben, zomaar op 'n boek geklikt en naar het 'winkelmandje' gezonden, er kwam toen zogenaamd mijn winkelmandje in zicht, met toch wel 'n vakje om 'n eventuele kortingscode in te vullen, dus het is er zeker wel.
Net onder, waar je kan aanvinken of je het boek thuis bezorgt wilt hebben of afhalen in de winkel.