Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de Bart Smit-Webshop prijs bij een Bart Smit winkel betalen?

De Nintendo 3DS is namelijk in de winkel bij ons in de buurt €155,00 terwijl hij op hun website voor €150,00 staat. Kan ik naar de winkel toe en zeggen dat ik hem voor €150,00 wil hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk accepteren ze je tegenbod als je je verhaal doet. Die marge hebben ze in de winkel wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk van niet, want veel prijzen op de webshop zijn anders dan in de winkel. Dat komt doordat er soms acties zijn op internet maar deze niet gelden in dewinkel.
Je zou het natuurlijk wel kunnen proberen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je kan wel naar de BCC gaan en deze zullen hun prijs verlagen naar de prijs van de site als ik me niet vergis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dingen beloven die niet waar zijn. De laagsteprijsgarantie van bol.com geldt wel voor SOMMIGE online winkels maar niet voor die van bartsmit: http://bcc.nl/info/everyday-low-pricing.html
Nee,
Webshop's hebben kortingen en acties die alleen in de webshops gelden.
Dat geldt ook voor de speciale webshop prijs.
Wat de naam al vermeld is dat de prijs speciaal voor de webshop is bedoeld en dus nergens anders geldt.

Wel kan je het proberen wie niet waagt wie niet wint.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding