Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik betalen bij neckerman.com?

Ik heb een naaimachine besteld bij Neckerman.com. Toen ik deze ging afhalen, zat er geen factuur bij. Ik dacht "die komt nog wel", maar er komt niets.
Ik heb dan een mail gestuurd, maar kreeg een automatisch antwoord dat ze niet op mails kunnen antwoorden.
Los van het feit dat dit gebrek aan klantvriendelijkheid me ertoe brengt om zeker niets meer te bestellen bij deze firma, zou ik nu toch ook wel graag in regel zijn met mijn betaling.
Hoe werkt dat juist? Sturen ze nog een factuur normaal gezien?

12 jaar geleden
in: Winkelen
976
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe lang zit je nu te wachten op die factuur?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je staat helemaal in je recht, je MOET een factuur krijgen. Let op soms zit hij onder de 'sticker' waar je adres op staat, dus aan de buitenkant van de zak. Ik zou ze even bellen ze zijn goed telefonisch bereikbaar, is mijn ervaring. Mijn ervaring is ook dat het een prima bedrijf is waar ze volgens mij zulke zaken normaal gesproken goed oplossen.
Mocht je er niet uitkomen dan zou ik juridische hulp zoeken bv van het Juridisch Loket.
Of een klacht indienen bij Neckermann, waarbij je telefonisch vraagt naar hun klachtenprocedure.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
het was dus een doos, de sticker plakte op de doos. ik hoop dat telefonisch contact effectief iets uithaalt. maar het is niet zo makkelijk voor mij te bellen tijdens de kantooruren, dan werk ik zelf natuurlijk.
zou het toch fijner vinden mocht ik gewoon kunnen mailen, dan heb ik ook een bewijs dat ik het gevraagd heb...
Ik heb gister een pakketje van hen gehad, en bij de zak in ( jij hebt een doos) zat een brief. Dat is de factuur.
Er zat een acceptgiro aan vast, omgevouwen en niet direct zichtbaar. Zat ook een folder bij, wat het geheel rommelig deed ogen.
Misschien nog eens goed kijken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
ik heb die doos binnenste buiten gekeerd, verschillende keren. er zat enkel een gebruiksaanwijzing in, geen flyer e.d. het is zo vervelend dat zij zo weinig open zijn voor klantencontact, dan zou het probleem wellicht sneller opgelost zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsjah... Ik denk dat ik dan in jouw geval zou afwachten. Je mail aan hun en hun antwoord bewaren.
Neem aan dat ze over 2 weken dan wel een betalingsherinnering sturen.
Of ze vergeten het, dan heb je geluk, vind ik. Misschien hebben zij aangevinkt dat je vooraf betaald hebt...
Maar goed, dat zou ik doen. Misschien ben jij eerlijker en doe je meer moeite. Bewaar in elk geval je correspondentie!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding