hoe moet ik betalen bij neckerman.com?

Ik heb een naaimachine besteld bij Neckerman.com. Toen ik deze ging afhalen, zat er geen factuur bij. Ik dacht "die komt nog wel", maar er komt niets.
Ik heb dan een mail gestuurd, maar kreeg een automatisch antwoord dat ze niet op mails kunnen antwoorden.
Los van het feit dat dit gebrek aan klantvriendelijkheid me ertoe brengt om zeker niets meer te bestellen bij deze firma, zou ik nu toch ook wel graag in regel zijn met mijn betaling.
Hoe werkt dat juist? Sturen ze nog een factuur normaal gezien?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je staat helemaal in je recht, je MOET een factuur krijgen. Let op soms zit hij onder de 'sticker' waar je adres op staat, dus aan de buitenkant van de zak. Ik zou ze even bellen ze zijn goed telefonisch bereikbaar, is mijn ervaring. Mijn ervaring is ook dat het een prima bedrijf is waar ze volgens mij zulke zaken normaal gesproken goed oplossen. Mocht je er niet uitkomen dan zou ik juridische hulp zoeken bv van het Juridisch Loket. Of een klacht indienen bij Neckermann, waarbij je telefonisch vraagt naar hun klachtenprocedure.

Ik heb gister een pakketje van hen gehad, en bij de zak in ( jij hebt een doos) zat een brief. Dat is de factuur. Er zat een acceptgiro aan vast, omgevouwen en niet direct zichtbaar. Zat ook een folder bij, wat het geheel rommelig deed ogen. Misschien nog eens goed kijken?