Kan je nog geld bijpinnen bij een tankstation?

Ste:l ik koop een pakje sigaretten en wil ook nog 20,00 euro extra bijpinnen,kan dit bij een tankstation??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
27.6K

Antwoorden (5)

Ja dat kan wel. Tenminste bij ons tankstation wel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan bij in ieder geval alle Shell stations tot een maximaal van 20 euro. Ik werk er zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet altijd, het kan zijn dat ze te weinig papiergeld hebben of dat ze het gewoon niet doen. Ik heb hier een supermarkt die het niet doet dus je kunt het nooit zeker weten van tevoren.

Als je het zeker wilt weten voor je gaat moet je ze eerst bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal niet maar bij een Shell station altijd wel !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan de kassa vraagt om een bedrag hoger aan te slaan dan wat je gekocht hebt dan zal men dit meestal doen en het teveel betaalde zal men je contant uitbetalen.