wat voor winkel is the sting?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat een beetje overdreven..
Je hebt er altijd genoeg loopruimte, paskamers, werknemers en het is altijd schoon, genoeg verschillende kledingstijlen en de collecties veranderen gewoon om de 3 maanden.
Er hangen tv's en er word muziek gedraaid.
Kortom een winkel waar niets op aan te merken is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeans en kleding.

Het beste antwoord

een hele leuke winkel voor jongeren, ik ben er net nog geweest en iedere keer als ik daar kom vind ik wel iets. het is niet echt duur, maar vergeken met H&M ofzo is het toch iets prijziger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een kledingwinkel voor jongeren, waar de muziek vaak net een tikje te hard staat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Eindhoven lijkt het afentoe inderdaad net een discoteek.
Dikke beveiliger voor de deur, disco achtige verlichting en harden muziek.
Ritsuka
12 jaar geleden
Cool Cat is nog erger..
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik lijk 80 omdat ik graag mijn oren wil sparen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Leeuwarden is the sting net nieuw, en het is inderdaad net een discotheek. Ik vind dat ze er wel leuke kleding hebben ! Maar de muziek hoeft voor mij ook niet zo hard.
Het is een kledingzaak, vooral voor jongeren maar je kunt er ook genoeg basics kopen.
De prijs van de kleding is gemiddeld (Je kan dingen kopen voor een tientje maar je kan er ook dingen voor 100 kopen bijvoorbeeld een winterjas).

Je hebt een gewone Sting voor jongens en meisjes maar bijv. in Den Haag is er ook een Lady Sting (alleen voor vrouwen dus).

Hier kun je zien waar een Sting winkel is:
http://www.winkels-nederland.nl/winkels/The-Sting.html