Waar kan ik een betaalbare zebraprint broek vinden voor een LMFAO feestje?

Ik zoek een dierenprint (zebra) broek, het liefst kort, voor een lmfao feest. Het gaat om een Herenbroek, ong maat M/32. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is lmfoa?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LMFAO is een muziekduo, onder andere bekend van de nummers "Party Rock Anthem", "Champagne Showers" en "I'm sexy and I know it". Je hebt het vast wel eens gehoord.

Antwoorden (6)

Hier in het zuiden van het land stikt het momenteel van de winkels waar ze carnavalskleding verkopen.

Maar ook online is veel keuze.

http://www.beslist.nl/products/cadeaus_gadgets_culinair/cadeaus_gadgets_culinair_572393/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ooit een zebraprint broek gehad en uiteindelijk naar de tweedehandswinkel gebracht.
Daar hebben ze hem ofwel bij de reguliere kleding gehangen ofwel bewaard tot carnaval en hem toen bij de carnavalsafdeling gehangen.

Daarom de volgende tips:
1. Kijk bij tweedehands kledingzaken.
2. Wacht tot het carnavalsseizoen aanbreekt (dat is NU) en kijk dan ofwel in 2e hands kledingzaken ofwel in speciale carnavalswinkels.
3. Bezoek een feestwinkel: die hebben het hele jaar door kostuums te huur of te koop.
4. Kijk op internet bij verkoopsites zoals marktplaats, e-bay, of de tientallen andere.
5. Plaats een "ik zoek"'advertentie, op dezelfde sites als genoemd bij 4.
6. Zet een advertentiekaartje bij supermarkten in de buurt, dat je daarnaar op zoek bent.
7. Je kunt in diverse stoffenwinkels stof met zebraprint per strekkende meter kopen - zeker in dit carnavalsseizoen!. Als je handig bent kun je zelf of iemand anders een broek voor je in elkaar laten zetten.
8. Als je geen naaister bent of kunt vinden: Als in jouw woonplaats een ruil-club bestaat (zoals Noppes in Amsterdam, maar inmiddels zijn er in vele plaatsen in NL ruilverenigingen) kun je daar altijd wel een naaister vinden, die het voor een habbekrats wil doen.

Succes en veel plezier op het feest!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een uitgebreid antwoord! +1
Kijk bij carnavalsland.nl die hebben ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mannen lijkt me wel moeilijk, misschien kan je een grotere maar vrouwenbroek kopen?

Toegevoegd na 21 seconden:
maar=maat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook aan het zoeken voor carnaval. Op www.partyrockclothing.com staan verschillende broeken. Maar ik zoek vooral zo'n heel wijd hemdje met met van die grote gaten bij de oksels.
Als broek zou je ook een harembroek kunnen nemen. Zijn heel even in de mode geweest, nu overal in de uitverkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op PoloBedrukken kun je je eigen kleidng ontwerpen/maken. Wellicht kun je daar je outfit samenstellen.