Bij welke(online) winkels kun je bestellen en in termijnen betalen?

Dus bijvoorbeeld je besteld een TV en je betaalt iedere maand 50 euro, ik zoek namelijk dringend een online winkel die ze verkoopt en waar je in termijnen kunt betalen, die van mij is kapot en heb er dus echt dringend een nodig.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
14.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag, maar wel een welgemeende tip. Steek je niet in de schulden voor een TV! Ga naar een tweedehands winkel of haal een tv van marktplaats. Daar kun je zelf gratis af te halen tv's vinden. Doe het daarmee tot je met die 50 euro per maand het geld weer bij elkaar heb gespaard. Dit scheelt geld. Het nadeel van per maand betalen is ook dat je niet weet wat voor kosten er in de toekomst nog komen. Je denkt nu misschien dat je het komend jaar 50 euro per maand kunt aflossen, maar als de wasmachine straks het ook begeeft lukt dat misschien niet meer. Oftewel, even met wat minder doen en dan straks die tv kopen. Ik raad eigenlijk zelfs aan om een bedrag van minimaal 500 euro bij elkaar te sparen voor noodgevallen. (wel de wasmachine, waarschijnlijk niet de tv) Zo hoef je niet voor zo'n lening te gaan.

Het beste antwoord

Nog een paar bekende (voor de compleetheid met scope "tv") :

- BCC
- Dell
- de bijenkorf
- centralpoint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enorm Bedankt.

Andere antwoorden (6)

Wehkamp doet daar al sinds vorige eeuw in......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whekamp !!! Bestellen maar !!! 9 euro per maand terug betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je beter bij een kringloopwinkel kijken en dan 50 euro per maand sparen totdat je er voldoende geld voor hebt.
Ik had een tijd geleden een misverstand (onterecht in rekening gebracht) en op een bedrag van 30 euro moest ik 2,50 rente betalen voor 1 maand.
Of kijk anders op Marktplaats of er iets staat bij je in de buurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar onterecht in rekening gebracht is keurig gecompenseerd, dat wel.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wehkamp.otto, neckermann op internet zijn er nog wel
10 te vinden.
Suc 6
12 jaar geleden
http://www.webwinkelwijzer.nl/kopenopafbetaling/

Toi toi toi!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd een lening aan gaan, met bijvoorbeeld een creditcard.
Een lening aangaan klinkt natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk dan het betalen in termijnen maar in de praktijk is er eigenlijk geen verschil. Bij het betalen in termijnen betaal je namelijk ook een (behoorlijke) rente.