Is het waar dat je Harrods uitgezet wordt wanneer je er met een groepje naar binnen loopt?

Ik ga binnenkort met een groep meiden (17-18 jr.) naar Londen toe. Natuurlijk willen wij ook even bij Harrods rondsnuffelen, maar ik hoorde iemand laatst zeggen dat groepjes met jongeren vaak Harrods uitgezet worden zonder geldige reden. (Waarschijnlijk i.v.m. diefstallen in het verleden?)
Is dit echt waar of valt het in de praktijk mee als je je gewoon kunt gedragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Antwoorden (3)

Er staat inderdaad beveiliging voor de deur en ze willen het liefst grote groepen jongeren mijden i.v.m. diefstal.
Ik ben er ongeveer 6 jaar terug geweest voor een excursie met school en toen mochten we geloof ik in groepjes van 4 naar binnen.

Maar ik verwacht dat als je met een relatief klein groepje (wij waren met 20 man) wel gewoon naar binnen mag met een stuk of 6 personen.

Je bent uiteindelijk niet de enige die daar gaat shoppen met een groepje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn inderdaad erg streng. Tip: er zijn meerdere ingangen. Ik zou zeggen; split de groep in het ergste geval.

Kijk ook even op onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgelopen maand ben ik ook naar Harrods in Londen geweest. Ik liep daar gewoon, zonder dat te weten, met een groepje naar binnen hoor, niks aan de hand. Er zijn wel veel bewakers uiteraard die je nauwlettend in de gaten houden. Als je je maar niet vreemd opstelt en niet overal aan zit, is er niks aan de hand;). Harrods is groot en mocht je toch dingen willen bekijken/passen/o.i.d. ga dan niet met iedereen in een rondje staan want dan kunnen ze jullie niet meer in de gaten houden;). Op de 1e verdieping is de kersthal, echt heel mooi!

Heel veel plezier!

p.s. Je moet ook echt naar de primark zijn geweest op oxford street, het is er wel heel erg chaotisch maar ook super leuk, goedkoop en op 1e verdieping staan hier en daar prachtig schoenen! Je kunt het beste uitstappen bij Marble arch undergroundstation ;)