Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang blijven haren weg?

Als mijn vrouw haar bikini lijn wilt harsen. Hoelang blijven haren dan weg?
Ze worden toch met wortel en al eruit getrokken? Zij liever dan ik, maar wanneer komen er nieuwe haren en zijn dat er dan meer dan voorheen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze worden er niet met wortel en al uitgetrokken, ze worden uit hun haarzakjes getrokken. Hierdoor duurt het langer voor ze terugkomen dan bij scheren en komen ze ook zachter en lichter van kleur terug omdat ze 'nieuw' zijn. Het zijn er dus net zoveel als er waren. De duur van wegblijven is bij iedereen anders, omdat bij de een de haargroei sneller gaat dan bij de ander. Maar ongeveer een minimum van 2 weken mag je zeker aanhouden. En sommigen hebben het geluk dat zij 2 maanden haarvrij zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het blijft meestal 4-6 weken weg, en nee, ze krijgt niet meer haren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens met Suzy al zou ik liever voor de zekerheid rekenen op 4 weken. Waar ze ook rekening mee moet houden, en volgens mij heeft de één dit meer dan de ander, dat ze last kan krijgen van ingegroeide haartjes, dat is pijnlijk EN lelijk (al is ook dat weer op te lossen)
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
je hebt gelijk wat betreft dat scrubben maar dat lijkt me voor de bikinilijn echt niet fijn. Ik heb zelf, maar is op mijn scheenbenen, juist VEEL meer ingegroeide haren na harsen dan na scheren, na scheren heb ik het bijna nooit
Mijn ervaring is zo'n 3 weken in de zomer (maar dan groeien je haren sneller dan in de winter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding