Weet iemand in amsterdam een winkel waar je een jas met een bontkraag kunt kopen die max. 100 euro kost?

xx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk heb ik het over een echte bontkraag... Het kan eigenlijk ook tot de 150 euro.. als het maar niet boven de 200 is

Antwoorden (4)

Ga eens kijken bij winkels als V&D, C&A, Coolcat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je waarschijnlijk wel slagen,groot aanbod, lage prijzen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je veel winkels voor, Jack en Jones, h&m, en meer van dat soort kledingzaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel winkels in Amsterdam waar je een jas met een bontkraag kunt kopen. Ik weet alleen niet of je echt bont bedoelt of nepbont. Naar echt bont zal je wat langer moeten zoeken en dat vind je in de wat exclusievere damesmodezaken. Alle grote winkelketens zoals H&M, V&D, de Bijenkorf, C&A e.d. waarvan er in het centrum van Amsterdam een heleboel zitten, hebben vast en zeker wel een leuke jas voor jou. Ga maar gewoon eens lekker shoppen. Veel plezier :-)