Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hardloopkleding bij de ALDI, is dat wat?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/index40.shtml

Of moet ik meer geld uitgeven bij een loopspeciaalzaak.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het algemeen is de kleding bij de Aldi erg goed van kwaliteit. Niet zo goed als merkkleding natuurlijk, maar voor die prijs hoeft het ook geen jaren mee te gaan.
Misschien moet je het gewoon een keer proberen. Bevalt het je niet, heb je geen grote bult gevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Over het algemeen zijn artikelen van de ALDI prima kwaliteit voor de prijs die je betaald. Ik zou zelf zo bij de ALDI sportkleding kopen. Ik denk niet dat het onder doet voor andere sportkleding. Of het kan concurereren mat Adidas achtige dingen weet ik niet. Aan de andere kan kan je je afvragen of de dingen die aangeboden worden altijd nodig zijn voor een hobby-loper..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeker wat. Aldi biedt vaak prima kwaliteit, zeker voor de prijs die je er voor betaald.
Sterker nog, ik denk dat ik liever de loopkleding van de Aldi heb dan die van de AH (alleen bij het aanschaffen van verse groente heeft de AH dan toch weer mijn voorkeur).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sportkleding bij ALDI kun je blindelings kopen. Natuurlijk wel ff op de maat letten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, ik kan het niet met mijn voorgaande GVérs eens zijn want mijn ervaringen met hardloopkleding van de Aldi zijn ronduit slecht.. slecht ademend materiaal, snel vaal en krimpend in de was.. Het was niet duur duur dus heel veel verwachtte ik er gelukkig ook niet van maar toch is he tjammer.. het enige dat ik nog altijd draag is het hardloopjack maar dat is nog vrij nieuw dus is het nog afwachten hoe het zich gaat houden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of de ALDI hardloopkleding iets is, zou best kunnen.
Ikzelf heb vorige week mijn hardlooppak bij de Albert Heyn gehaald, en ik vind het super!
Bovendien spotgoedkoop: 2 broeken voor een tientje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding