Wat vinden mannen de mooiste haarkleur bij vrouwen? Men zegt vaak blond, maar als het er dan op aankomt kiest men eerder voor bruin, toch?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
5.5K

Het beste antwoord

Ik vind grijs met een blauwe gloed erover erg mooi...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
liefst wel dat je er al wat hoofdhuid doorheen begint te zien

Andere antwoorden (15)

Mijn vrouw is rood en dat vind ik echt het mooist daar viel ik meteen voor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
smaken verschllen, bruin is inderdaad wel mooi, maar blond vind ik ook wel leuk hoor, of een rode gloed in het haar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het verschilt zoiezo erg per persoon. En persoonlijk zou ik niet mijn vriendin uitkiezen puur of ze wel of niet mijn favoriete kleur haar heeft. Het gaat om het hele pakketje he.. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind blond het mooist.

Het schijnt dat als mannen een langere relatie willen, ze eerder kiezen voor bruin. Als ze alleen een one-night-stand willen, kiezen ze eerder voor blond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
- 33% van de mannen vindt blond het mooiste
- 17% van de mannen vindt zwart het mooiste
- 14% van de mannen vindt bruin het mooiste
- 9% van de mannen vindt rood het mooiste
- de rest (ongeveer kwart) heeft geen voorkeur

Zo blijkt uit onderzoek van Andrelon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang ze maar niet hun haar verven in een kleur die overduidelijk niet natuurlijk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe vind men zeldzame zaken het mooist, dus rood en blond zijn populaire kleuren lijkt mij
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blond is het mooist. Maar als je een gesprek aangaat met een blonde vrouw knapt men meestal heel snel af omdat blonde vrouwen ook vaak heel erg dom zijn. Dus als je ook nog wilt praten met de vrouw zijn vrouwen met donker haar uiteindelijk toch aantrekkelijker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vraag is niet zo gemakkelijk te beantwoorden...
Het antwoord van de mannen hangt denk ik af van de haarkleur van de vrouw die het vraagt en of de man op de betreffende vrouw valt.
Over het algemeen kun je denk ik niet stellen dat mannen blond of bruin de mooiste kleur vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blond want jij bent blond?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind blond het mooist. Er komen misschien wel meer blonden vrouwen op tv enzo. Dat zijn modellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doe mij maar een lekkere brunette
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste mannen associeren blond met seks. denk maar aan pamela anderson ofzo. een blonde vrouw zal daarom dus wel goed zijn in bed. Toch kiezen de meeste mannen bruin omdat dat blonde haar meestal geverfd is wat ze over het algemeen niet erg mooi vinden. bruin ziet er natuurlijker uit en mannen willen een natuurlijke vrouw. duidelijk toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat dit verschilt per mens. Dat is bijna het zelfde als de 1 is hetro, de ander homo en weer een ander lesbi. Smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onderzoek mag dan een boel duidelijk maken. Maar alle mannen verschillen van mening. Ik neem toch ook aan dat niet héél de mannelijke nederlandse bevolking voor bruin gaat. (Dan moet ik het toch heel snel bruin gaan verven).

Zelf blond en de één vindt het wel mooi, de ander niet. Either way: ik kan er prima mee leven ;)