Mijn slotjes beugel is er vandaag uit gehaald maar nu zie je als ik lach heel veel van mij tandvlees, word dit weer normaal

Als ik lach lijk ik op een knaagdier.
Tijdens het praten blijven mijn voortanden zichtbaar en als ik lach zie je mijn ondertanden niet eens

Toegevoegd na 1 uur:
Ik LIJK OP EEN BOER UIT FRIELAND EN ANERE BOERENLANEN!
(niks mis met boeren hoor ik wil zelf op een boerderij wonen, maar ik lijk op een boer IN AMSTERDAM!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen mijn beugel eruit ging, had ik het idee dat ik GIGANTISCH GROTE tanden had. Maar dat was gewoon omdat ik gewend was om maar een heel klein stukje ervan te kunnen zien, na een tijdje was ik eraan gewend en vond ik ze er normaal uitzien.
Ik kan me voorstellen dat dat bij jou ook voor een deel meespeelt, omdat het er heel anders uitziet dan vroeger.

Het beste antwoord

Hoi, dat komt weer helemaal goed hoor. Mijn zoon had vorige maand precies hetzelfde. En na een paar dagen was het helemaal bijgetrokken, precies zoals de tandarts had voorspeld. Heel eventjes geduld hebben nog :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja ik denk het wel, je hebt steeds iets op je tanden gehad dat je lip naar buiten geduwd heeft.

Dit zakt weer in als het goed is en dan lach je weer normaal. Of het helemaal terugzakt is maar de vraag.

Maar een tandvlees lach kan heel aantrekkelijk zijn hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik vind het niet mooi :'(
Vanochtend toen ik wakker werd was ik nog mooi en schattig.
Maar toen ik van de tandarts kwam had ik ineens gigantische voortanden en lijk ik op een rat.
En je ziet mn tandvlees :(
ik denk dat je zo gewend bent aan je uiterlijk met beugel, dat je denkt dat het er zonder beugel raar uit ziet. had ik ook.