wanneer is er aan het eind van het jaar superhoge kortingen dat alle winterkleding weg moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Dat is in het algemeen tegen het einde van de winter als iedereen al lang een winterjas gebruikt.
De winkels moeten dan ruimte maken voor de voorjaars- en zomerkleding en verkopen liefst nog zoveelmogelijk kleding die het volgende jaar niet meer in de mode is.
Het verschijnsel heet dan ook "voorjaarsopruiming"
Je bent dus óf een half jaartje te laat, óf ruim een half jaar te vroeg als je nu voordelig winterkleding wilt kopen.
Als je naar het zuidelijk halfrond reist heb je daar nu juist kans op een koopje!