Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de BTW bon van Bol uitprinten inclusief het BTW bedrag?

Ja wil het btw bon uitprinten van de Bol. Maar nu mis ik het bedrag van de btw. Weet iemand hoe zo iets werkt? Op de bon moest ik nog eens 4 dagen wachten en nu heb ik dit weer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je op bol.com iets bestelt dat door bol wordt verkocht en geleverd, dan kun je de factuur inclusief btw gewoon rechtstreeks uitprinten als je bent ingelogd op je account.

Blijkbaar heb jij via bol.com iets gekocht bij een externe verkoper. Dan kan het zijn dat er geen btw op het product zit. Bijvoorbeeld als de verkoper in het buitenland is gevestigd, als het een kleine ondernemer in de KOR is, of als het om marge-producten gaat (tweedehands boeken bijvoorbeeld).

Als je van de verkoper een factuur hebt ontvangen zonder btw, dan moet er op die factuur staan waarom er geen btw in rekening is gebracht.
(Lees meer...)
5 minuten geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing