Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met deze website en is de website 2ehands-fitness.nl betrouwbaar?

Ik weet niet of ik de site kan vertrouwen omdat ik via whatsapp moet vragen om een factuur. Dit geld niet voor alles wat ze verkopen maar wel voor dit apparaat wat ik bestel. Vind het nogal apart. Heeft iemand ervaring met deze website?? Ik krijg wel allemaal goede scores als ik het opzoek op website om de betrouwbaarheid van een website te bekijken

10 maanden geleden
fremar
10 maanden geleden
https://www.scamadviser.com/nl/check-website/2ehands-fitness.nl
Eric
10 maanden geleden
We tonen oudere gegevens omdat de site momenteel niet beschikbaar is (foutmelding 503) niet betrouwbaar dus ?? verder staat er dat het wel betrouwbaar is en krijgt het een 9.1 alleen zijn het oude gegevens ....... ik snap er niks van
Gwen
10 maanden geleden
Het is begrijpelijk dat je twijfels hebt over de betrouwbaarheid van 2ehands-fitness.nl, vooral als je om een factuur moet vragen via WhatsApp. Dit kan een signal zijn dat de site misschien niet helemaal volgens de "normale" procedures werkt. Dat gezegd hebbende, als je online naar reviews zoekt en die zijn overwegend positief, dan is dat een goed teken. Volgens veel mensen kunnen beoordelingen een handige indicatie zijn, maar wees altijd voorzichtig met sites waar je niet alles automatisch kunt afhandelen. Misschien is het ook slim om te kijken naar hoe ze hun klantenservice en terugbetalingen regelen. Hebben jullie ervaringen met 2ehands-fitness.nl? Wat hebben jullie gedaan als iets niet naar wens was?
Castle
10 maanden geleden
Als je het niet vertrouwd dan ook geen zaken doen zou ik zeggen. Wat als het apparaat niet goed (meer) is? Heb je garantie waar je aanspraak op kan maken?
tinus1969
10 maanden geleden
Enerzijds mist er bv een keurmerk zoals https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/keurmerk-controleren/
Anderzijds staat er een fysiek adres op de site en op bv google streetview zie je dat daar idd een showroom staat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing