is http://www.lovedunk.com/ betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Websites zonder adres en telefoonnummer zijn per definitie onbetrouwbaar.

Antwoorden (1)

De site ziet er wat mij betreft best betrouwbaar uit. Het probleem is alleen, dat er ook bij een betrouwbare winkel iets mis kan gaan met verzenden, retourneren, betalen, garantie of een product met een fabricagefoutje.

Zie in dat geval je recht maar eens te halen, want dit bedrijf zit in China. Je kunt ze ook niet bellen, en de enige manier om met ze in contact te komen is email.

Als je een klein hebbedingetje van 5 Euro wilt hebben, dan kun je in dit soort gevallen de gok best wagen. Maar die schoenen kosten daar al gauw 80 of 90 dollar. Gaat er iets mis, dan ben je je geld waarschijnlijk kwijt, of moet je per email gaan onderhandelen over een oplossing.

Ik adviseer je om een Nederlandse webwinkel te zoeken, waar je bij misverstanden of conflicten terecht kunt bij een geschillencommissie. Om dat te weten te komen, hoef je alleen maar te letten op een keurmerk en daarop klikken om te weten te komen wat je rechten zijn.
Succes!