heeft marktplaats problemen met outlook mail ?

even een ervaring vraag ? denk dat ik bij marktplaats weer standaard antwoorden krijg bla bla

Ik heb meerder advertentie geplaatst waar goed op gereageerd wordt ,ik krijg mail met @mail.marktplaats.nl etx etc
ik reageer met de gegeven en vervolgens hoor ik niets meer.
ik heb al in de spam bak gekeken etc,... niets ?
ik weet wel dat ik natuurlijk terug reageer op dat vreemde@mail.marktplaats.nl adres en pas als je er terug wordt gereageerd krijg je het goeie email adres van de bieder te zien maar
Nu is hotmail naar outlook omgezet, zou hier een probleem zijn ?
iemand ervaring ?
ik vermoed dat de mailtjes bij de bieders ook in de spambak raken ??
Al heb ik eentje die wel terug heeft gereageerd en daarna niets meer ??

ik kan zelf niet uitvissen wat er mis is ??

of zijn mensen zo onbeleefd niet meer te reageren ?

11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk echt dat er op dat gebied iets niet goed is met marktplaats. Heb 8 advertenties staat, op elke is gereageerd, ik mail terug en hoor niets meer. Zou erg toevallig zijn als bij alle 8 ineens die persoon geen interesse meer heeft.

Het beste antwoord

Ik heb zelf een hele vervelende ervaring met Marktplaats. Ik wilde een gitaar kopen, mailde de verkoper, kreeg mail terug (van zo'n gecodeerd marktplaats emailadres) en ging akkoord met de prijs. Daarna niks meer. Mails die ik verzond kwamen dagen later als onbestelbaar retour. Toen kwam er weer een mail door van de verkoper, die een beetje boos was dat hij niks meer gehoord had. Dus terug mailen, maar weer kwamen ze niet aan.
Erg vervelend allemaal.
Kortom: die mailservice van marktplaats, daar rammelt wel het een en ander aan...

Toegevoegd na 13 minuten:
Overigens zijn er ook veel rare figuren op marktplaats. Ze bieden op een artikel, dan mail jij dat je akkoord bent, en vervolgens hoor je niks meer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
blij te horen dat ik niet de enige ben
maar valt het ook iemand op dat het gebeurd nadat hotmail is omgezet naar outlook ?
ik las in de FAQ van marktplaats dat dit wel gold voor gmail en yahoo mail
maar niet voor hotmail
zou de omschakeling daar nu wel voor zorgen ?
Het eerste mailtje kreeg ik inderdaad in de spambak maar heb deze meteen aangeduidt als dit is geen spam
maar de vraag is wel gaat dit op voor alleen dat ene adres of voor alle gegenereerde "vreemdeletters@mail.marktplaats.nl
adressen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, want het kwam bij mij gewoon niet aan, ook niet in spam. Ik heb die gitaar uiteindelijk niet gekocht. der verkoper wilde hem verkopen, ik wilde hem kopen, we waren het eens over de prijs, en toen ging echt alles mis met de mail van marktplaats..
capthavoc
11 jaar geleden
Ik heb even in de instellingen van outlook gekeken
maar kon daar de veilige afzender reeks
@mail.marktplaats.nl als gehele reeks adressen niet vinden (ongeacht de voorste letters reeks
ik heb deze nu wel toegevoegd
maar het blijft raar
want ik krijg welde eerste reacties binnen in de normale postvak in
maar blijkbaar komen mijn terug reageer mailtjes niet aan of ze komen bij de ontvanger ook in de spambox ??
heb ik in de advertenties maar melding van gemaakt ?
hopelijk lukt het zo
niet alleen, ik zal daar last van hebben denk ik
raar dat marktplaats daar verder niets over zegt??
want ik heb er eigenlijk nooit last van gehad
niet dat ik altijd veel verkoop of zo
maar tot nu toe had ik nooit problemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is vanweg veiligheid van verkopers te beschermen, hoe dat ook raar klinkt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad was het bij mij ook de reageer-mailtjes aan de verkoper die verkeerd gingen. Ik kreeg een mail binnen, in de trant van 'wanneer wil je de gitaar ophalen?' en mailde gelijk terug: Schikt het overmorgen?
De dag daarna kreeg ik weer een mail waarom ik niet gereageerd had. Zo ging dat een week door, tot ik ineens een hele berg van mijn eigen mailtjes terug kreeg, na een week of zo. Allemaal met een failure: de geadresseerde bestond niet.
capthavoc
11 jaar geleden
ik vermoed dat dat speelt dat ze niet terug reageren

Andere antwoorden (1)

webmail werkt hiermee het best
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
tja dat gebruik ik al, maar goed nog steeds geen reactie maar ook geen foutmeldingen terug balen