DIt antwoord heb ik gevonden op amazon. Maestro staat er niet tussen. VOlgens mij kan je wel een creditcard gebruiken.
Antwoord van de Amerika site:

''Amazon.com accepts American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard, Eurocard, Visa, Visa Check Cards, payment from your checking account, Amazon.com gift cards, Amazon.com Gift Card claim codes, Amazon Payments Stored Balance, and the Amazon Store Card.''

Antwoord van de Engeland site:

''•Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express credit cards.
•Debit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express debit cards. We accept UK-based only Maestro and Solo cards.
•Pre-paid payment cards: We accept Visa, MasterCard and American Express pre-paid cards.
•Amazon.co.uk Gift Certificates''

Ik hoop dat dit helpt.