Kan je bij Wehkamp in termijnen betalen?

Ik bestel tegenwoordig steeds meer online, waardoor het vaak eventjes duurt voordat je spullen binnen hebt. Ik overweeg om bij grote aankopen daarom om in termijnen te betalen. Klopt het dat dit bij Wehkamp ook kan? Ik weet niet zo goed wat de mogelijkheden daar nu precies zijn, er lijkt het een en ander te zijn veranderd.

2 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
2 jaar geleden
Beter om dit niet te doen. Als je het geld niet hebt, moet je het niet kopen.
Neem je financiën eens onder de loep als je niet rond kunt komen.
Griffin
2 jaar geleden
Let op, geld lenen kost geld, en bij de Wehkamp extra veel geld.. Je kunt beter een PL'tje afsluiten want op beiden krijg je een BKR toetsing en die PL dan ASAP aflossen.
Pieterke
2 jaar geleden
Je betaalt je bij Wehkamp blauw aan de rente. Je kunt beter eerst sparen en dan pas kopen.

Antwoorden (1)

Ja dat kan de eerste drie maanden gratis daarna met plusminus 10% rente.