Hoe kan je een oude marktplaatsadvertentie terug vinden?

Ik ben eens mijn auto gaan verkopen aan een autogarage en hij kon zien via kenteken voor hoeveel € oudere advertentie op marktplaats stond.

Wie weet hoe ik dat ook kan zien?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
24.9K
Antoni
3 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je dat het beste aan die man van de autogarage vragen!
ronron1212
3 jaar geleden
Ze kijken volgens mijn via de bovag prijslijsten.

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Marktplaats zegt hier zelf over:
“Is jouw advertentie of die van iemand anders verwijderd? Dan kun je deze niet meer terugvinden op Marktplaats.
Het is mogelijk dat de titel van de verwijderde advertentie nog zichtbaar is in Mijn Marktplaats. Dit gebeurt als je de advertentie als favoriet hebt opgeslagen of een bod hebt uitgebracht. Je kunt de advertentie niet meer openen.”

Waarschijnlijk houdt de autogarage zelf de Marktplaatsprijzen in een eigen bestand bij.
SimonV