Hoe bestellen mensen op Instagram sommige producten? Als Michael Kors horloges,Chanel tasjes en hoesjes etc.

En daar mee bedoel ik vooral waar ze het vandaan halen,een bepaalde site of in China ergens?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die merken hebben vaak eigen sites waar je kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankuwel voor uw reactie! Maar ik bedoel eerder net als replica's die je voorbij ziet komen op instagram. Die een eigen Instagram account hebben of een webshop zeg maar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Replica´s verkopen en kopen van merken is strafbaar dus dat kun je beter niet doen.
Ik ben niet bekend met Instagram, heb e.e.a. dus niet gezien.