Gaat er daadwerkelijk een formulier met een factuur naar je factuuradres?

Net iets besteld en gekozen om het af te halen op een afhaalpunt, maar m'n factuur adres is mijn eigen adres. Maar gaat er daadwerkelijk een factuur naar.mijn adres?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Nee. Die adres zal op de factuur staan (online of bij pakket).

Antwoorden (2)

Nee, facturen worden naar het mailadres gestuurd wat je opgegeven hebt bij het aanmaken van je account.
Factuuradres is meer voor de administratie.
Op de pakbon in je pakket staat volgens mij factuuradres en verzendadres vermeld.
Toegevoegd op 01 oktober 2020 08:08: tekst
3 jaar geleden
Dat hangt van het bedrijf af. Zakelijke klanten van PostNL ontvangen de factuur bijvoorbeeld per post, tenzij ze aangeven per e-mail te willen ontvangen.
Meestal wordt de factuur per e-mail verstuurd.
SimonV