Ik wil graag een goedkope dildo kopen online. waar kan dit goedkoop en anoniem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Jekunt ook bij de Etos kopen, 20-30 euro. Maar zijn meer vibrators dacht ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan het ook op Neckerman.nl !

Antwoorden (5)

www.pabo.nl in hulst heeft enorme sotering en alles word in neutrale verpakking verzonden
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Beetje flauw, die minnetjes. Pabo heeft zelfs het Thuiswinkel keurmerk. Van mij een + dus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij ook een plus. Minnetjes komen hier wellicht van mensen die gewoon tegen masturbatie zijn, maar het zelf bijna zeker ook in stilte doen. Is zeer professionele internationale firma met enorme ervaring en betaalt terug of wisselt zelfs om zonder discussie. Is niet zonder meer de marktleider in de Benelux en ook in Frankrijk. Ik kreeg de eerste folder nadat mijn echtgenote wegliep met de inboedel en de kinderen, wellicht als flauwe mop of zelfs als pesterij bedoeld in een periode waarin ik zelf een 'minnetje' hierbij zou geplaatst hebben uit onwetendheid, maar ik weet intussen dat dit de meest normale en gezonde vraag is die er kan zijn. Ik getuig dan ook niet anoniem (het is immers echt normaal, en het is eerder abnormaal als je beweert dat masturbatie niet hoort of geestelijk ONgezond zou zijn, een mens met normale seksuele basisbehoeften heeft er immers heel veel deugd van en je hebt er zelfs geen partner bij nodig, want vrijen met twee is veel moeilijker - maar veel leuker voor de meesten wellicht).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toppy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jullie vleien de minnaars....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
..en een plus van mij.
Hangt ervan af waarvoor je de dildo nodig hebt. Als je een grap wilt uithalen zou ik naar de fopshop gaan. Vaak heel veel goedkopen plastikken pikken te krijgen, goedkoper dan de seksshop.

Wil je de dildo gebruiken voor seks, volg dan het advies hiervoor op. Pabo of Christine leDuc werken heel discreet, er staat niet op het pakje wat het is. Als je de dildo voor seks wilt gebruiken, koop dan een echte! Gebruik geen objecten die daar niet voor bedoeld zijn als dildo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De afzender staat inderdaad niet vermeld, maar geloof maar dat elke bezorger weet wat voor pakje je krijgt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ennnn ,het kan toch ook heeeeele mooie kleding zijn en wat dan noch is die bezorger familie of vrienden van je , nee toch , en wie zegt dat het voor jou is , het kan ook als cadeau weggegeven worden en er zijn nog meer redenen te bedenken , die bezorger doet echt gewoon zijn werk , wat boeit hem dat nou wat erin zit , als hij zijn pakje aflevert is hij het alweer vergeten , het word wel een ander verhaal als bijv je ouders iets openmaken , dan moet je ff wat uit leggen , bijv dat je een vriend hebt die sportvisser is en dat je hem dat ding geeft om in de grond te douwen zodat de wormen naar boven komen , het is maar een idee ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De postbodes zijn echt niet achterlijk
Je kan op easytoys.nl kijken, daar zijn ze ook vaak in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.heavenlyfun.nl een nieuwkomer, maar wel super!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een leuke overzichtelijke webshops waar tot 22 uur kan worden besteld, en anoniem verzonden wordt is www.megasexshop.nl ook voor goedkope en zeker ook voor A-merk dildo’s