Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een product retour zenden bij miniinthebox?

Ik heb een product besteld en op 26-9-15 ontvangen thuis, maar deze is op 27-9-15 al defect gegaan.
Hoe kan ik dit retour zenden?
Als ik op de website kijk, dan kun je wel op een link klikken, maar dan kom ik nog steeds niet bij de klantenservice.

Hopelijk heeft iemand daar een link voor...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alvorens het te retourneren, neemt u aub contact met ons om de problemen die u ondervindt te bespreken. In 90% van de gevallen zijn we in staat om de probelemen op te lossen door het geven van technische ondersteuning, zonder dat u iets terug moet sturen.

Als er sprake is van onherstelbare fouten, kunt u deze retourneren voor reparatie of vervanging op basis van ons Retourbeleid.

Stuurt u dan een e-mail naar onze klantenservice via: http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html, wij zullen dan een retourcode (bijv. RETOUR10208) en ons retouradres terugsturen, samen met belangrijke bijkomende instructies.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding