Waar kan je axionclips of soortgelijke kopen?

Een tijdje geleden heb ik wat documenten ontvangen van de Rabobank. Daarbij zat een axionclip.

Ik vind ze erg handig; ze hebben een laag profiel (waardoor je het makkelijk in documentmappen kan stoppen) en ze kreukelen het papier niet (Wat een paperclip dus wel doet). Binder clips zijn net iets te groot voor mij

Ik heb op internet gekeken waar je ze kon kopen, waar het enige wat ik vind is voor bedrijven, waarbij je een batch moet kopen van 2000+.

Heeft iemand een idee waar ik een axionclip of iets wat erop lijkt kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien bend-overs, in het 'Nederlands' hoekclips genoemd. Bij elke kantoorboekhandel te koop. Bijvoorbeeld http://discountoffice.nl/p/hoekclip-quantore-zilver/
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt het dat je met de hoekclips je papier ombuigt? Ik wil liever mijn papier in goede conditie behouden.