Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand toevallig ervaring met deze site? of weet iemand als het wel of niet verstandig is om op deze site te bestellen? mvg, Berrie Jacobsen

http://www.goedkopenl.com/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
999
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kijk altijd of je via ideal kan betalen, voor mij een teken dat banken er mee in zee gaan. Of dit een terechte gedachte is weet ik niet. Je bij deze site niet met ideal betalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IDeal zegt niets!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen ervaring met de website, maar vraag me af in hoeverre het verstandig is een bestelling te plaatsen. De site lijkt me sowieso op meerdere punten niet af of volledig (let maar op teksten bij bijvoorbeeld contactformulier) en er zijn geen enkele contactgegevens te vinden waarmee je dit bedrijf kunt controleren. Laat staan minimaal de KvK gegevens. Mijn gevoel zegt dat het niet goed zit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan nergens een plaats van het bedrijf of een kvk nummer vinden, dus ik zou het niet vertrouwen. Daarnaast zijn ze eigenlijk te goedkoop om waar te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb vaker zo'n site gezien.dat waren volgens mij geen oplichters maar toen was ik na lang zoeken er achter gekomen dat het neppe Nikes waren. Dat zal op deze site ook het geval zijn
: dat je nog steeds best een hoop geld betaald en waardeloze troep krijgt.
Dus het kunnen 2 dingen zijn: 1 het zijn oplichters 2 het zijn waardeloze nepen Nikes voor een hoop geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding