Is dit een betrouwbare site voor UGG'S?

Is dit een betrouwbare site voor UGG'S? Ik zag namelijk de UGGS ie ik graag wilde hebben, voor een erg betaalbare prijs ! Dit is de site: http://www.goedkope-4uggs-kopen.org/
Alvast bedankt (:

Die UGGS op de afbeelding, wilde ik graag kopen. Maar normaal zijn ze rond de -,200 euro en nu maar -,79.68
Wel een beetje raar. Maar de site ziet er betrouwbaar uit en de UGGs op de foto's lijken echt. Of kijk ik nou verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Als de uggs zo goedkoop zijn zou ik het niet vertrouwen. Ze kunnen er op de foto dan wel echt uit zien, maar deze foto kan ook nep zijn.. En heeft de site bijvoorbeeld een thuiswinkel waarborg kenmerk? Daar let ik zelf altijd op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dat geld kun je er voor 100% zeker van zijn dat ze nep zijn. Er zijn heel veel aanbieders van hele goede nep-ugg's die er zelfs een echtheid certificaat bij geven, maar de kwaliteit is het toch echt niet. Echte ugg's kosten gewoon wat ze hier in de winkel kosten, misschien als je geluk hebt 10% goedkoper. Meer dan dat en ze zijn nep. Maar dit hoeft niet per definitie slecht te zijn :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site zal best betrouwbaar zijn, maar als ik het zo zie en lees, zijn het geen originele uggs. Als dat wel zo zou zijn zouden ze het zeker erbij zetten. Dit doen ze niet, dus ga er maar vanuit dat ze nep zijn.