Moet ik invoerkosten betalen of dergelijke als ik van sneakerstuff schoenen bestel?

Ik wil graag een paar jordan 4s bestellen van de website sneakerstuff (SNS), het is een Amerikaanse winkel met filialen in Europa. De schoenen die ik wil bestellen kosten zon 250 euro en dit maakt de verzendkosten dus gratis. Weet iemand of hier echter nog onverwachtse kosten bijkomen zoals invoerkosten etc. Op hun website staat dat dit kan voorkomen maar er staat niet wanneer en hoeveel dat is.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.7K
Pieterke
4 jaar geleden
. Kijk eens op deze site: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/laat-je-niet-verrassen-als-je-online-winkelt-buiten-de-eu

Het beste antwoord

Nee. Sneakersnstuff (ik neem aan dat je dat bedoelt ipv sneakerstuff) is een Zweeds bedrijf. Er zijn fysieke filialen in Europa en in Amerika, maar als je vanuit Nederland bestelt wordt er vanuit Zweden verstuurd. Zweden hoort bij de EU en daarom hoef je geen extra kosten zoals btw of invoerrechten te betalen.