Hoelang duurt een betaling van ING Home'Pay?

Ik heb laatst ING Home'Pay toegevoegd aan mijn webshop. Nu heb ik een bestelling binnen maar deze is nog niet betaald en geeft de status 'open' op Mollie. Weet iemand wat hier de reden van kan zijn? Komt het misschien doordat het geld nog van het Belgische account nog moet worden verwerkt door ING?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Een betaling duurt in principe enkele seconden.

Meest logische verklaring is dat de klant niet betaald heeft.

Daarnaast heeft de klant misschien dit niet gedaan (Dan kan de betaling een dag duren) :
“Kies in het betaalscherm voor de knop ING HomePay en vervolg uw betaling. Let op dat u even wacht zodat u na de betaling kunt terugkeren naar de webwinkel. Pas dan is de betaling direct bevestigd. Anders duurt dat een dag.”
SimonV