Is er een soortgelijke site als AliExpress, waarbij het verzenden niet zo lang duurt?

Ik bedoel dus een soortgelijke AliExpress site met allerlei verschillende producten voor weinig geld.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Die kinderhandjes kunnen het niet sneller maken.
paulus811
5 jaar geleden
Het produceren van al die rommel is nou net helaas het probleem niet...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Talloze , ook Chinese , andere platforms zijn er.
AliExpress zelf heeft zijn levertijd verkort tot gemiddeld 9 à 14 dagen.
-----
De lage prijs houdt verband met de levertijd. In Europa WAS dit tussen 3 en 60 dagen. Inmiddels is door een samenwerking tussen PostNL en Aliexpress de levertijd verkort tot gemiddeld 9 en 14 dagen maximaal.
-----
Wanneer men kiest voor transport via schepen hoeft er vaak geen extra kost betaald te worden en wordt de prijs fors gedrukt. Hierdoor is er in de afgelopen jaren een forse stijging van diverse Chinese e-platforms. De goedkopere producten zijn vooral voor jongeren belangrijker dan de snellere levertijd, waardoor AliExpress kan concurreren met Belgische en Nederlandse webshops. Inmiddels is door een samenwerking tussen PostNL en Aliexpress de levertijd verkort tot gemiddeld 9 en maximaal 14 dagen.
dudemeister
5 jaar geleden
AliExpres waar jij besteld werkt iets anders als MPlaats bij ons. Als Chineesje genoeg ordertjes binnen heeft gaan ze zelf de artikeltjes inkopen voor een zo laag mogelijke prijs Daarna pas gaat zoiets met grote aantallen op de post onze kant op. Gemiddeld een maand kun je rustig rekenen

Antwoorden (2)

Nee, die is er niet.
Als verzenden sneller moet, moeten er meer vrachtwagens rijden.
En dat kost geld.
Je eisen, goedkoop en snel, zijn dus strijdig.
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
Verzenden kan lang duren bij goedkope spullen uit China omdat ze de spullen verzenden in een zeecontainer die goedkoop mee kan met een containerschip.
Sommige Chinese webshops hebben ook een magazijn in Europa, waardoor leveringen naar Europese landen sneller gaat. Uiteraard is dat wel iets duurder, maar nog steeds aantrekkelijk.