Hoe lang kan ik wachten op een pakketje van Aliexpress?

Ik wacht nu al 6 weken op mijn pakketje gebeurt dit vaker?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik moet wel eens twee maanden wachten, maar het is nog nooit voorgekomen dat mijn pakketje helemaal niet geleverd wordt. Even wachten dus!
dudemeister
6 jaar geleden
als er inklaringskosten opzitten kan, als je bestelling boven de €22 uitkomt kan je het EMS nr checken . De belastingdienst wil ook verdienen dus die regelt dat er een 3s nr op komt.
Dat is een Nederlands trackingnr.
Tjek deze site om dat nr te vinden https://www.dampforum.nu/topic/29331-pakket-uit-china-volgen-tot-aan-de-voordeur/

Antwoorden (1)

AliExpress stel een bepaald aantal dagen vast waarin het pakketje moet komen. Heb je binnen die tijd niet bevestigd dat je het pakketje hebt ontvangen, dan krijg je een mail. Je moet dan contact leggen en dan krijg je je geld terug. Het is erg verschillend hoe lang een pakketje van AliExpress onderweg kan zijn. Ik heb wel eens mijn pakketje na 1 week geleverd gekregen. Maar ook wel eens pas na 2 maanden. Op de app van AliExpress zie je wanneer je jou pakketje kan ontvangen. Dit is een geschatte bezorgtijd.