Hoe activeer ik mijn Visa Cadeaukaart Online?

Ik had dus laatst een VISA cadeaukaart (van de primera) op mijn verjaardag gekregen. Er staat dat je de kaart ook online kan gebruiken. Ik vroeg me dus af hoe want ik zie overal op internet wel dat je hem kan activeren maar ik vertrouw al die sites niet echt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Verstandig dat je voorzichtig bent.
Je kunt de kaart na aanmaken van een account hier activeren:
https://www.thegiftcardstore.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is een site van Blackhawk Network (UK) Limited. Het is een instelling voor elektronisch geld, goedgekeurd door de Financial Conduct Authority (bedrijfsregistratienummer 900023).
SimonV