Hoe kom ik erachter met welke emailadres ik mijn bankrekeningnummer op paypal gebruikt heb?

Ik krijg dit in Beeld Deze bankrekening is al gekoppeld aan een andere PayPal-rekening. Om veiligheidsredenen kan iedere bankrekening slechts zijn gekoppeld aan één PayPal-rekening. Gebruik een andere bankrekening.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even al je e-mail-accounts even nalopen(als je ze nog weet) en paypal in de zoekfunctie gooien, hopen dat je een mailtje van ze hebt laten staan.

Het beste antwoord

Niet. Deze info kan je niet achterhalen, en ook de helpdesk zal je die info niet geven.
Teveel risico dat jij probeert om de bijbehorende email van een willekeurig gegokte bankrekening probeert te achterhalen.

Maar zoveel e-mailadressen zal je toch niet gehad hebben? Probeer ze gewoon allemaal. Het wachtwoord is eventueel wel te achterhalen.