Hoe kun je op Ioffer betalen zonder credit card?

Ik heb op Ioffer een mooie tas gezien.
Ik wilde een bestelling plaatsen maar zag dat je alleen met credit card of PayPal kan betalen.
Ik heb gewoon een normale ABN AMRO rekening en heb geen credit card of wat dan ook.
Ik ben gewend gewoon met Ideal te kunnen betalen.
Als je met je abn amro rekening wil betalen, hoe moet dat dan?
Want ik neem aan dat dat wel kan op 1 of andere manier, anders zou het nogal stom zijn.

7 jaar geleden
4.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Paypal kun je aan je bankrekening koppel, duurt wel een paar dagen. Ze moeten eerst zeker weten dat jij het bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@gast108510, bedoelt u deze webshop?
http://chinesewebwinkels.nl/ioffer-nl/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk uit met die site! Alle "merkkleding" is NEP. De douane kan dit vernietigen en de koper een boete opleggen...!

Antwoorden (1)

Je kan gratis een Paypal account maken, vervolgens kun je via iDeal geld overmaken naar jouw Paypal account. Daarna kun je via Paypal de tas kopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar hoe maak je een paypal acc aan?