Ik heb bij merkshoppen.nl een jas gekocht en blijkbaar zijn ze oplichters weet iemand hoe ik mijn held terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Utrecht
7 jaar geleden
Wat bedoel je met oplichters?
Hebben ze niet geleverd? Aan de website zal je toch wel iets hebben gemerkt.. toch?
Geen contactgegevens, geen keurmerken, too-good-to-be-true "kortingen". Zou het niet allemaal goedkope Chinese namaak zijn?...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze hebben niets geleverd na 2 weken wachten
Utrecht
7 jaar geleden
Mijn Ebay aankopen uit China doen er ook 3-6 weken over. Wellicht moet je iets meer geduld hebben.
paulus811
7 jaar geleden
De levertijd die ze op de website zetten is 5-8 werkdagen. Waarom dat zo lang moet duren is me een raadsel, maar het verklaart wel waarom je langer moet wachten dan normaal. Als je overigens geen adres of telefoonnummers op een website vindt waar je de winkel kunt bereiken en dat is bij deze website het geval, moeten eigenlijk alle alarmbellen afgaan.
paulus811
7 jaar geleden
Lees dit ook eens https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/merkshoppen-nl?id=587581
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bel Tim hofman van #boos
Inekez1
7 jaar geleden
Volgens mij was hier op goeievraag een week of 2 geleden iemand actief met als 'naam' merkshoppen. Elke vraag werd gespamd met een 'reactie' en de link naar die website. Misschien via de moderator te achterhalen wie het is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb hier ook 2 jassen besteld 2 weken terug maar nog niks ontvangen en 2 mailtjes gestuurd zonder reactie terug. Heb je de jas nog gekregen of je geld terug gehad? Ik weet niet goed wat ik nu moet doen hier tegen.

Antwoorden (2)

Dit is een lastige kwestie omdat je niet weet wie het is, je kan aangifte doen bij de politie, maar of zij jou echt kunnen helpen weet ik niet zeker. Ik weet dat het nu niet meer helpt maar ik zou voortaan de sites eerst checken als je het niet zeker weet. Je kan gewoon op https://sitecheck.sucuri.net/ de link van de site invullen dan zullen zij kijken of de site veilig is. veel sterkte en ik hoop dat het niet een al te dure aankoop was!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op deze site heb ik de website merkshoppen gecheckt. Komt niet voor als onbetrouwbaar. Toch heeft kassa.vara zijn bedenkingen.
Het is reeds bekend dat het oplichters zijn. Je krijgt troep uit China die waarschijnlijk niet wordt gestuurd, of wordt tegengehouden bij de douane.
Meld u zich hier
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,37310.0.html
Zij helpen u met raad en daad.

Toegevoegd na 23 uur:
Eerste gedupeerde heeft zich gemeld..

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,37310.msg364217/boardseen.html#new