Hoe Rabobank rekening van geblockte PayPal verwijderen?

Het is moeilijk uit te leggen, PayPal dacht dat mijn account gehackt was dus moest ik mij veriefieren. Ik heb aangegeven dat ik via een automatisch bel bericht een code wilde ontvangen, dit is nooit gebeurt... dus gaf ik aan dat ik via een ID me wilde veriefieren, dus ik maakte een foto van mijn ID en stuurde die op. Toen werd mijn account geblockt omdat ik 15 ben niet 18, dus ik maak een nieuw account (geen probleem). Toen ik een rekening wilde toevoegen, zei PayPal dat het al in gebruik was (op mijn geblockte account). En dit is een gigantisch probleem want dat betekent dat ik geen geld meer kan overmaken naar mijn bankrekening.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.8K
SimonV
8 jaar geleden
Even PayPal mailen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt een rekening maar aan 1 PayPal koppelen, die dus geblokt is. Mailen is ook geen succes want hun hele "klantenservice" bestaat uit een verzameling van automatische berichten met info die je al wist. Nog iemand ideen verder want ik heb mijn PayPal dringend nodig.
ItisILeClerc
8 jaar geleden
nieuwe bankrekening openen en koppelen aan het nieuwe Paypal account?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat gaat me een beetje ver.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is er geen service nummer van Paypal om te bellen?

Antwoorden (2)

Als er nog een saldo op je PayPal staat is het enige wat je kan doen je ouder(s) of voogd met PayPal laten bellen op 0800 265 9239.
In het vorige antwoord staat al dat je 18 jaar of ouder moet zijn. Dat wil dus ook zeggen dat alleen je ouder of voogd dat nu nog kan oplossen. Succes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tja, en dan hoor je niks meer. Ik zat al iets te typen, toen ik zag hoe oud de vraag was, en de laatste reactie. Dat "antwoord benodigd" kopje zegt niet alles. Goeie kans dat het opheffen en terugstorten al in de pijpleiding zat. Misschien hebben ze zelfs wel een check op leeftijd ingevoerd.
Ik heb het zelfde probleem gehad. Bij mij stond er zelfs nog geld op mijn rekening. Maar wees gerust het kan opgelost worden. Allereerst vraag je aan je ouders/voogd of je een account mag maken op hun naam en jij het mag gebruiken. Daarna bel je naar PayPal en vraag je of ze dat account willen verwijderen en eventueel resterend saldo overtezetten naar het account van je ouders/voogd. Hier heb je wel het volgende voor nodig:
- Jou ID kaart
- Het ID kaart van de persoon waar de andere rekening opstaat
- Een factuur waar jou adres opstaat (mag van jou of van je ouders/voogd zijn)

Op die manier heeft het bij mij gewerkt en zal het waarschijnlijk ook bij jou werken.

Veel Succes!