Als ik bijvoorbeeld Laminator intyp bij de zoekfunctie van amazon.co.uk komt het product niet boven aan maar op de 3e pagina, hoe komt het boven aan?

Een product staat op de derde pagina, maar ik wil hem op de eerste pagina boven aan hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet tenzij het toevallig bovenaan staat in een van de categorieën die je kunt kiezen:
Relevance | Popularity | Price: Low to High | Price: High to Low | Avg. Customer Review

Of je kiest een ander "Department" om in te zoeken.