Ik heb een betalingsherrinng gekregen en heb betaald nu wil ik wil bestellen via acceptgiro maar er staat niet mogelijk? ben ik geblokt?

Ik heb een 2e betalingsherinnering van Bol.com voor een bedrag van 80 euro deze heb ik vrijdag betaald. Nu heb ik weer boeken nodig maar er staat telkens voor deze bestelling geen acceptgiro mogelijk? Ben ik geblokt ofzo ervoor en hoe lang duurt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Iets klopt niet, je gaat pas bij de 2e betalingsherinnering betalen en wilt opeens weer boeken. Heb je wel geld ervoor? Zo nee.. sparen en niet meteen uitgeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betaal gewoon met ideal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb er eingelijk geen geld voor helaas is het verplicht, dus ik probeer het bij mekaar te sprokkelen, maar wel te voldoen uiteindelijk. Maar dit is niet wat ik gevraagd heb, dus als er andere studenten/mensen zijn die weten waar ik het over heb dan hoor ik het graag zo niet don't bother!

Antwoorden (4)

Als het tweedehandsboeken zijn die je wilt bestellen, klopt het inderdaad dat je niet via acceptgiro kunt betalen. Maar bij nieuwe boeken zou dat wel zo moeten zijn. Als dat niet zo is, denk ik inderdaad dat je geblokt bent. Het kan zijn dat dat over een paar dagen opgeheven wordt, omdat je nog maar net betaald hebt, en het misschien nog moet worden verwerkt (kan door weekend altijd iets langer duren). Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb er geen ervaring mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat de betaling nog niet verwerkt is en je daarom niet meer kan bestellen met een keuze tot acceptgiro,maar aan de andere kant kan ik er ook niets bestellen als ik gebruik wil maken van een acceptgiro en ik heb er één keer iets gekocht en gelijk betaald.

Stuur een mail en stel je vraag want alleen bol.com kan hierop een juist antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaling van vrijdag is nog niet verwerkt, ik denk dat je in de loop van volgende week weer kan bestellen.
Ik begrijp dat het om studie boeken gaat, je kan ook opzoek naar tweedehands ook al is dat moeilijk, of vraag eens na oud je niet via school of universiteit boeken kan bestellen, is vaak goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je schuld openstaat kun je niet bestellen tenzij je direct bij de bestelling betaalt. Logisch, want zij kennen je nu als slechte betaler, dus willen ze eerst geld zien voor ze leveren.
Als je lang wacht met betalen, kun je helemaal niet meer bestellen, ook niet met vooruitbetaling.