Ik heb een betalingsherrinng gekregen en heb betaald nu wil ik wil bestellen via acceptgiro maar er staat niet mogelijk? ben ik geblokt?

Ik heb een 2e betalingsherinnering van Bol.com voor een bedrag van 80 euro deze heb ik vrijdag betaald. Nu heb ik weer boeken nodig maar er staat telkens voor deze bestelling geen acceptgiro mogelijk? Ben ik geblokt ofzo ervoor en hoe lang duurt dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou kunnen dat de betaling nog niet verwerkt is en je daarom niet meer kan bestellen met een keuze tot acceptgiro,maar aan de andere kant kan ik er ook niets bestellen als ik gebruik wil maken van een acceptgiro en ik heb er één keer iets gekocht en gelijk betaald. Stuur een mail en stel je vraag want alleen bol.com kan hierop een juist antwoord geven.

Je betaling van vrijdag is nog niet verwerkt, ik denk dat je in de loop van volgende week weer kan bestellen. Ik begrijp dat het om studie boeken gaat, je kan ook opzoek naar tweedehands ook al is dat moeilijk, of vraag eens na oud je niet via school of universiteit boeken kan bestellen, is vaak goedkoper.

Zolang je schuld openstaat kun je niet bestellen tenzij je direct bij de bestelling betaalt. Logisch, want zij kennen je nu als slechte betaler, dus willen ze eerst geld zien voor ze leveren. Als je lang wacht met betalen, kun je helemaal niet meer bestellen, ook niet met vooruitbetaling.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100